1. החל משבוע הבא, יתקיימו הכתבות כל יום שישי. בימי שלישי אתן את המילים להכתבה- הילדים יכתבו אותן במחברת הכתבות. אבקש לדאוג שהילדים יגיעו עם מחברת הכתבות בימי שלישי.
*איך ללמוד להכתבה? עיזרו לילד לזכור (לצלם) את תבנית המילה. בתחילה בע"פ ואחר כך בכתב. לדוגמה: המילה רצה - ריש עם קמץ או פתח, צדי עם קמץ או פתח וה שותקת (או נחה) ברגע שהילד יודע לאיית נכון את המילה הוא יזכור גם לכתוב אותה נכון. וניתן להתאמן בכל מקום, בזמן נסיעה, בתור ל.. וכ"ו
2. חלקכם קיבלו מכתבים לשעה פרטנית - השעות הפרטניות מתחילות בשבוע הבא. החל מ- 7/11.
בימי ראשון השעה הפרטנית מיועדת לשעת מחנך-תלמיד, ז"א היכרות טובה יותר ותחום חברתי. השיעור הינו חד פעמי ובכל שבוע ישארו ילדים אחרים.
השעות הפרטניות בימי חמישי הינן לזמן ארוך יותר, לפחות 3 שבועות ברצף - על הפסקת השעה הפרטנית (בימי חמישי) תקבלו ממני מכתב שבוע לפני.
3. ביום שישי יערך טקס משותף של כיתות ו' החונכים עם כיתות א' החניכים, חלק מילדי הכיתה משתתפים במופע ביחד עם החונכים שלנו. ביום חמישי אעדכן את השעה והמקום ומי שירצה לבוא - מוזמן. (מומלץ ביותר + מצלמות)
4. אנחנו כבר לומדים כחודשיים תמימים, ההסתגלות כבר מאחורינו, הילדים כבר גדולים ולכן, אני מבקשת שתעזרו לילדים לסדר את התיק בכל סוף יום או בתום הכנת השיעורים ע"פי המערכת. היו שם לעזרתו, אך תנו לילד לארגן בעצמו. בידקו ביחד את מצב המחברות, את תכולת הקלמר ובמידת הצורך החליפו, חדשו, חדדו וכ"ו. החל משבוע הבא הילדים יקבלו מכתבים על אי הבאת ציוד או חוסרים בקלמר (דבק, מספרים..).
5. בסוף השבוע תקבלו את פרוטוקול ישיבת ההנהגה שהתקיימה בשבוע שעבר.
המשך שבוע מקסים, שגית
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה